Economic

Trenduri promițătoare de Influencer Marketing

La sfârșitul anului 2019, am asistat la o mișcare masivă către Influencer Marketing, atât în cazul brandurilor mari, cât și în cazul celor mici.

Advertisment
Advertisement
efume.ro

Influencerii reprezintă o tendință care a apărut și a devenit celebră datorită profiturilor gigantice pe care le-a făcut. Cu toate acestea, la fel ca alte tendințe, este greu de prevăzut dacă și când va începe să scadă sau dacă va mai fi profitabilă pentru o perioadă mai lungă.

Pentru a ajuta experții în marketing să își identifice strategiile pentru restul anului 2020, experții Forbes își împărtășesc cunoștințele cu privire la tendințele pe care se așteaptă să le vadă în lunile următoare.

Advertisment

1. Creșterea microinfluencerilor

Aceștia pot să nu aibă urmărirea masivă a celor consacrați, dar pot fi puternici. Nu numai că sunt multe avantaje din punctul de vedere al costurilor, dar puteți găsi influenceri care au un public de nișă.

Advertisment

2. Influencerii devin din ce în ce mai specializați
Vedem astfel de persoane din diverse industrii — în special din domeniul înaltei tehnologii — devenind mult mai specializate în domeniul (domeniile) lor de expertiză. La rândul nostru, în marketing, trebuie să avem o strategie cu privire la persoanele cu care colaborăm, pe baza subiectului și obiectivelor campaniilor noastre.

3. Creșterea așteptărilor în materie de date

Multe branduri și agenții au angajat un grup de influenceri fără un plan de măsurare realist și semnificativ. Pe măsură ce banii investiți sunt tot mai mulți, la fel sunt și așteptările pentru rezultate reale. O campanie completă va asigura cel mai bun conținut în fața celui mai bun public la momentul potrivit, furnizând în același timp date reale privind rezultatele.

4. Relațiile pe termen lung cu influencerii

Vedem că multe colaborări sunt orientate pe termen foarte scurt. Este greu să descoperi, să recrutezi, să comunici și să îi urmărești pe influenceri. Dar vedem branduri care au făcut partea grea — au construit un fel de relație cu un potențial ambasador al mărcii, apoi au evoluat.

5. Utilizarea sporită a TikTok

Influencerii se folosesc tot mai mult de TikTok pe măsură ce trece timpul. Deși avem povești și clipuri video de pe Instagram, ceva a dispărut atunci când Vine a fost dizolvată. Vom vedea partea mai creativă a influencerilor pe măsură ce se vor simți mai confortabil cu capacitățile pe care TikTok le aduce la masa negocierilor. Va fi distractiv să asistăm la acest joc.

Advertisment
Advertisment