Economic

Cum sa foloseți TikTok pentru business

Unii dintre noi ar putea să își dea ochii peste cap vizionând clipurile video de pe TikTok. Dar haideți să recunoaștem acest lucru, această nouă aplicație de social media este cu adevărat generatoare de dependență.

Ceea ce este incredibil în legătură cu această platformă este că oferă tuturor posibilitatea de a fi creatori de conținut. Aplicația a depășit 1,5 miliarde de descărcări pe App Store și Google Play și a sărit de pe locul 269 pe 4 în clasamentul global de descărcare a aplicațiilor în februarie 2019. Tiktok a cunoscut o creștere fenomenală într-un interval mai scurt de 4 ani.

Cum funcționează această platformă?

La suprafață, TikTok pare a fi o aplicație de sincronizare a buzelor, dar este mai mult de atât. Centrată pe propria persoană, această platformă înseamnă crearea de conținut autentic și captivat. Acesta încurajează utilizatorii să se bucure de partea lor creativă, făcând ceea ce le oferă bucurie.

Este interesant de observat că un utilizator petrece în medie 52 minute pe zi pe TikTok. Asta este mai mult decât majoritatea celorlalte platforme de socializare. Acest lucru poate fi atribuit utilizării istețe de către TikTok a inteligenței artificiale (AI) pentru optimizarea creării, curării și recomandărilor de conținut.

TikTok este un instrument excelent pentru a arăta partea distractivă a brandului dvs. Vestea bună este că acesta oferă numeroase oportunități pentru branduri de a crea conținut distractiv, dar care să poată crea conștientizare. Pe platformă se pot promova produsele sau serviciile acestora.

Iată cum puteți utiliza TikTok pentru business

Crearea de montaje – datorită acestei caracteristici populare, montajele pentru muzică sunt ceva obișnuit pe TikTok. Ca brand, puteți lua în considerare crearea montajelor pentru a prezenta produsul dvs. și pentru a ajunge mai ușor la publicul țintă.

Colaborează cu influenceri – începeți cu determinarea unei liste de creatori de conținut care au un public similar și care au un număr semnificativ de urmăritori. Cheia este de a oferi influecerilor libertatea creativă de a vă promova marca în propriul stil.

Folosiți-vă de tendințe și provocări – o mare parte din obținerea vizibilității pe Tik Tok constă în valorificarea tendințelor și provocărilor actuale. Acesta este un mod excelent de a crea conținut distractiv și de a atrage atenția gratuit.

Tags
Close