Economic

Dispar sume de bani de pe cardurile ING

Anunț important pentru toți cei care au carduri la ING. Dispar sume de bani. Banca explică care e situația acestor tranzacții.

Reclama

ING Bank a trimis un mesaj extrem de important pentru toți clienții săi. Potrivit informării băncii, disapr sume de bani de pe cardurie ING.

Dispar sume de bani de pe cardurile ING

Deși face parte din categoria celor mai serioase bănci, iată că și ING-ul are probleme. Mai nou, banca a dat un mesaj tuturor clienților săi. Aceasta a avertizat că dispar bani de pe cardurile ING. Reprezentații băncii spun însă că atunci când utilizatorii au constatat tranzacții procesate de două ori, problema se va rezolva și banii se vor întoarce înapoi în cont.

Reclama

„Este posibil să fi văzut în acest weekend tranzacții realizate cu cardul tău ING procesate de două ori. Între timp am remediat situația, iar banii tăi au fost rambursați în contul tău curent”, se specifică în comunicatul băncii.

ING anunță și numerele de telefon de urgență

Banca le-a cerut scuze tuturor clienților săi pentru neplăceri și a oferit acesta totodată și numerele de telefon de urgență, în cazul în care au probleme cu cardurile. „Ne cerem scuze pentru eventualele neplăceri cauzate și îți reamintim că pentru orice urgență, ne poți suna la *2ING sau la *2464 (apelabile atât din rețele naționale, cât și din străinătate: 0040 31 406 2ING sau 0040 31 406 2464). La celălalt capăt e mereu cineva gata să-ți fie de ajutor”, se mai arată în comunicat.

Numărul conturilor deschise a crescut cu 144% în perioada pandemiei

În contextul generat de pandemia de coronavirus, numărul conturilor de economii deschise de către clienții ING prin platforma Home’Bank a crescut cu 144% în al doilea trimestru din 2020 în raport cu aceeași perioadă din 2019.

„Modelul nostru de business a promovat constant banking-ul digital, astfel încât clienții noștri să poată accesa produsele și serviciile noastre de oriunde și oricând. În ultimele luni, sănătatea și siguranța clienților noștri a fost în centrul preocupărilor noastre. Astfel, i-am încurajat să utilizeze canalele digitale pentru a-și administra cheltuielile și pentru a comunica cu noi.

Așa a rezultat campania #StayAtHome’Bank. În continuare, ne propunem să rămânem aproape de clienții noștri și să le oferim o experiență personală, simplă și smart. În completarea produselor și serviciilor existente, suntem încrezători, în special, că soluții precum Round Up sau noul curs valutar preferențial extrem de avantajos vor reprezenta o diferență semnificativă pentru clienții noștri”, a menționat Javier Montes Pita, Head of Retail ING Bank România.

 

TOP STIRI

Reclama
Tags
Close