Tehnologie

Social Media și comunicarea brandurilor pe timpul crizei

A rămâne conectat este acum mai important ca niciodată, oamenii și întreprinderile se bazează mult pe rețelele sociale pentru a  rămâne în contact cu prietenii, pentru a afla știrile și a se distra.

Oamenii din întreaga lume încearcă să se adapteze la noul stil de viață al distanțării sociale. Proprietarii de întreprinderi mici și managerii își ajustează calendarele de conținut și vin cu idei creative noi pentru a-și comercializa produsele sau serviciile.

De fapt, Facebook și Instagram au înregistrat o creștere a consumului cu 40% din cauza Covid-19. Vizualizările pentru Instagram Live și Facebook Live s-au dublat într-o săptămână. Dar doar pentru că oamenii petrec mai mult timp pe rețelele de socializare nu înseamnă că și ajută întreprinderile.

Cum ar trebui să folosești Social Media în comunicarea brandurilor pe timp de Covid-19?

După cum a spus experta Instagram, Jenna Kutcher, „acesta nu este sezonul pentru a fi tăcut, acesta este sezonul pentru a comunica.” Urmăritorii tăi petrec mai mult timp online decât au făcut-o vreodată, așa că îți oferă o oportunitate unică de a-ți aprofunda relația cu publicul și de a crește afinitatea de brand.

Ascultați și recunoașteți – Ignorarea virusului sau a te preface ca totul este normal poate fi cel mai neautentic și greșit lucru. Anunță-i pe următorii tăi că asculți și recunoaști noua noastră normalitate.

Continuă să postezi – Urmăritorii tăi petrec mai mult timp online decât oricând și vrei să rămâi conectat cu ei! Dacă nu puteți comercializa sau vinde produsele și serviciile dvs. în acest moment, concentrați-vă pe distribuirea de conținut care se aliniază valorilor mărcii.

Empatia, o trăsătură care nu ar trebui să lipsească

Covid-19 afectează pe toată lumea, dar în moduri diferite. Nu uitați să gândiți în afara propriei situații, să aveți empatie pentru cei din jur și să oferiți compasiune. Cu acest lucru în minte, gândiți-vă de două ori înainte de a posta meme-uri!

Amintiți-vă că unii dintre urmăritorii dvs. și-au pierdut locul de muncă, au grijă de o persoană iubită, încearcă să lucreze acasă cu un copil mic sau s-ar putea să se îmbolnăvească singuri. Alte persoane se pot confrunta cu o realitate diferită de ce pe care o trăim noi.

Tags
Close