Probleme tot mai mari pentru aplicația TikTok
Aplicația întâmpina probleme serioase, în ciuda eforturilor depuse de Google pentru a îi salva reputația.
TikTok se confruntă cu un val uriaș de ură, cauzat de clipurile pe care le permite pe platforma. Google a depus eforturi pentru a îi salva reputația, dar se pare că nu a fost suficient.
Valuri masive de ură pentru TikTok
În ultimele 24 de ore, TikTok a beneficiat de ștergerea a milioane de review-uri negative din Google Play Store. Gestul radical făcut de Google avea scopul de a contrabalansa valul de ura venit către platforma de socializare, din cauza unui singur clip.
Pe Apple AppSote, TikTok are și acum un rating mediu de circa 4,5 stele, maximul fiind de cinci. Acest lucru se întâmpla și pe Google Play, însă nota i-a scăzut la 1,2 stele, peste noapte. Aplicația a fost umplută de recenzii negative, după ce un creator de conținut din India a postat un pamflet.
Videoclipul ilustra un atac cu acid. Vloggerul și-a cerut iertare pentru postarea videoclipului, iar la scurt timp, TikTok a șters toate copiile. Chiar și așa, această temă este una foarte sensibilă pentru indieni.
Google a intervenit pentru a ajuta platforma de socializare
Compania americană a încercat să ajute după ce a aflat că o mare parte dintre criticii aplicației au folosit conturi false pentru a crește numărul de proteste. În acest moment, aplicația TikTok din magazinul virtual al Google are mai mult de 20 de milioane de review-uri cu o medie de trei stele.
Videoclipul care a stârnit furia utilizatorilor îl arată pe vloggerul respectiv amenințând o femeie ce a hotărât să îl părăsească. Ulterior, el a aruncat un lichid înspre fața acesteia. Este vorba de apă, însă următoarea scenă artă față femeii nemachiată, pentru a arată asemănător cu rănile provocate de acid.
Oficialii Google au au explicat situația provocată și au motivat ștergerea a aproape cinci milioane de review-uri de o stea. „În momentul în care aflăm de incidente de spam, revizuim situația și luăm măsuri de corecție”, a spus purtătorul de cuvânt al companiei.