Tehnologie

Altex va utiliza doi roboți pentru departamentul de resurse umane

Altex a luat hotărârea de a implementa doi asistenți virtuali pentru a se ocupa de sectorul resurselor umane.

Advertisment

Conducerea companiei a venit cu o idee de tehnologizare. Astfel, va utiliza doi roboți care se vor ocupa de cererile venite din partea angajaților. Asistenții virtuali se vor ocupa atât de domeniul resurselor umane, cât și de procesele de recrutare.

Altex lansează doi roboți pentru simplificarea activității

Antreprenorul Dan Ostahie, directorul general al companiei, a oferit detalii referitoare la ideea de tehnologizare. Acesta a declarat că cei doi chatboti vor avea integrat sistemul intern de resurse umane, precum și SharePoint și MS Teams.

Advertisment

Unul dintre asistenții virtuali are că obiectiv simplificarea administrării activităților interne care țin de resursele umane. Acesta va prelua, din partea angajaților, cererile de concedii, pontaje, delegații și adeverințele de salariu. Totodată, el va fi la dispoziția salariaților pentru a răspunde întrebărilor referitoare la procesele interne de resurse umane.

Advertisment

Celălalt chatbot are că scop recrutarea și integrarea noilor angajați. Acesta are integrată secțiunea de cariere a site-ului Altex. Astfel, apariție unor noi poziții va fi imediat asociată cu un anunț deschis în secțiunea de cariere a site-ului.

Candidații pentru post vor putea aplica direct cu ajutorul robotului. Ei vor selecta anunțul, orașul și vor încarcă CV-ul, precum și datele de contact.

Asistentul virtual va înregistra datele în sistemul intern de resurse umane și va încărca CV-ul în SharePoint. Totodată, el va transmite informațiile către agentul de recrutare din cadrul departamentului de resurse umane, acest lucru fiind posibil datorită integrării cu MS Teams.

Agentul va redirecționa apoi aplicația către managerul care are postul respectiv deschis. Managerul va putea descarcă CV-ul din Sharepoint și va putea stabili un interviu, candidatul primind programarea prin e-mail.

Robotul va pregăti viitorii angajați

Ulterior interviului, managerul va actualiza statusul aplicantului în aprobat/respins. În situația în care candidatul va fi admins, asistentul virtual va solicita o copie a cărții de identitate în vederea pregătirii integrării în companie.

Astfel, robotul este programat să simplifice semnificativ procesarea și înregistrare numeroaselor aplicații primite de Altex lunar. Compania are mai mult de 4 000 de angajați.

Advertisment
Advertisment