Tehnologie

Disney își retrage reclamele de pe Facebook

Compania a decis să renunțe la reclamele de pe platforma lui Zuckerberg, în formă de protest.

Advertisment

Disney a decis să își retragă reclamele de pe Facebook, după ce mai multe companii au făcut același lucru. Astfel, boicotul împotriva platformei deținute de Mark Zuckerberg capătă tot mai multă amploare.

Disney renunță la reclamele de pe Facebook

Reclamele serviciului de streaming Disney Plus au fost retrase complet. În același timp, compania nu mai promovează nici serviciul de streaming Hulu pe Instagram. În prima jumătate a anului, Disney a alocat în jur de 210 milioane de dolari promovării Hulu. Astfel, bugetele pentru restul acestui an erau probabil asemănătoare.

Advertisment

Reprezentanții companiei nu au oferit comentarii pe baza acestor informații oferite de Wall Street Journal. Chiar și așa, motivele din spatele acestor măsuri sunt legate de conținutul rasist și de ura pentru care Facebook nu reușește să găsească metode eficiente de eliminare.

Advertisment

Platforma de socializare spune în continuare că lucrează la moderarea acestui tip de conținut. Facebook susține că, în această perioadă, se axează mai mult pe accesul votanților la informații corecte.

În urmă cu patru ani, platforma s-a aflat în mijlocul unor scandaluri referitoare la interferența actorilor străini în alegeri. Astfel, probabil că alegerile prezidențiale din SUA, care au loc în toamnă, sunt prioritatea companiei.

Boicotul împotriva Facebook ia amploare

Până în acest moment, mai mult de 500 de companii au declarat că renunță la reclamele de pe Facebook și alte platforme. Deși Coca-Cola nu s-a alăturat acestei mișcări, și-a suspendat temporar investițiile în publicitate pe platformele de socializare. Compania a explicat că nu participă la boicotul oficial pornit de alte companii, ci că aceasta este o măsură proprie.

Cu toate că Facebook a avut de suferit serios la bursă, Mark Zuckerberg declară că nu va ceda în fața presiunilor financiare. El a adăugat că acest boicot se va încheia destul de curând. Conform The Information, Facebook nu își va schimba atitudinea, în pofida amenințărilor.

Advertisment
Advertisment