Plata cu cardul în mijloacele de transport operate de STB ar putea fi afectată în perioada 10-17 ianuarie.
În perioada 10-17 ianuarie ar putea apărea disfuncționalități la plata cu cardul bancar direct la validatoare pentru călătoriile cu mijloacele de transport în comun operate de Societatea de Transport București, anunță Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov (TPBI) . Probleme ar putea apărea și la urmărirea vehiculelor pe aplicația InfoTB (implicit, în planificarea călătoriilor utilizând aplicația). Motivul: STB schimbă operatorul de date mobile pentru vehicule, transmite Hotnews.
„Disfuncționalitățile pot apărea întrucât Societatea de Transport București – STB SA, care gestionează Sistemul Automat de Taxare și aplicația InfoTB, schimbă operatorul de date mobile pentru vehicule, iar procesul presupune înlocuirea cartelelor SIM pentru un număr de aproximativ 1.850 de vehicule ale tuturor operatorilor de transport din regiune aflate în circulație.
TPBI prezintă scuze călătorilor pentru eventualele inconveniente și precizează că procesul de înlocuire a cartelelor va avea ca efect îmbunătățirea funcționării acestor servicii”, se arată într-un comunicat transmis de Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov (TPBI).
În această perioadă, TPBI le recomandă utilizatorilor mijloacelor de transport în comun metode alternative de plată a călătoriilor, precum cele prin cardurile ACTIV (nominal sau nenominal), Multiplu sau plata prin SMS, la numărul de telefon 7458. De asemenea, călătorii își vor putea achiziționa titluri de călătorie și prin aplicația mobilă 24Pay. Mai multe detalii în acest sens puteți găsi pe pagina de Internet a operatorului de transport: www.stbsa.ro