Mitingul lui Trump, boicotat de adolescenți pe TikTok și Twitter
Mitingul președintelui Statelor Unite a fost boicotat prin intermediul TikTok și Twitter.
Multe persoane sunt de părere că promovarea pe rețelele de socializare a fost un motiv esențial al faptului că Donald Trump a câștigat alegerile. Trump a utilizat reclame bine realizate în scopul atragerii electoratului.
Totuși, se pare că internauții ar putea fi cei care îl vor încurca pe șeful de Casa Albă, în vederea alegerilor din toamnă. Fanii formațiilor K-Pop de pe Twitter și utilizatorii de pe TikTok spun că ei sunt motivul pentru care ultimul miting al lui Trump a avut o prezență foarte redusă.
Mitingul a fost boicotat de adolescenți pe TikTok și Twitter
Liderii de campanie ai președintelui se lăudau cu mai mult de un milion de înscrieri pentru acest miting. Întâlnirea dintre Donald Trump și susținătorii lui s-a desfășurat pe stadionul Rose Bowl din Tusla, care dispune de peste 19 000 de locuri.
Chiar și așa, prezența a fost destul de mică, fiind vizibile locui libere în tribune, dar și un nivel foarte redus de aglomerare în public, unde cei prezenți stăteau în picioare. Înainte de miting, managerul de campanie al lui Trump afirma că există deja un plan pentru a îi redirecționa pe cei ce nu vor prinde loc.
Utilizatorii celor două platforme au rezervat în avans biletele la miting
Fanii trupelor de muzică K-Pop precum BTS, dar și mulți dintre utilizatorii de TikTok au rezervat în avans numeroase tichete. Întrucât era necesar un număr de telefon pentru rezervare, ei au utilizat numere gratuite de pe internet, precum cele pentru Google Voice.
Drept urmare foarte multe dintre tichetele promise de către echipa de campanie erau pentru persoane care nici măcar nu voiau să vină. În plus, pentru a nu fi demascați, cei ce au aplicat această strategie ștergeau rapid mesajele de pe canalele lor de social media.
Cei mai mulți dintre tinerii care au boicotat mitingul președintelui SUA au vârste cuprinse între 15 și 16 ani. Reprezentanții liderului de la Casa Albă nu recunoscut utilizatorii platformelor drept motiv pentru prezența redusă.