Economic

Un retailer deschide 400 de magazine noi în România

OMV Petrom şi Auchan au semnat un acord privind deschiderea a 400 de magazine de proximitate. Acestea vor fi amplasate în staţiile de distribuţie de carburanţi ale companiei petroliere.

Remodelarea celor 400 de magazine se preconizează că vor dura câţiva ani, potrivit unui comunicat al companiilor. În funcţie de suprafaţa staţiei, pe rafturi se vor găsi până la 2.500 de produse dintr-o gamă variată. Produsele vor fi la preţuri MyAuchan, net avantajoase pentru comerţul de acest tip derulat în benzinării.

Puncte de vânzare Petrom vor intra într-un proces mai amplu de modernizare, care include şi înlocuirea unor elemente de identitate vizuală, dar şi lucrări exterioare în zona pompelor şi a serviciilor adiacente.

De la cinci staţii pilot – spre 400 de magazine

Iniţial, proiectul va demara în cinci staţii pilot de distribuţie a carburanţilor. În cadrul acestora vor exista culoare rapide, la care se poate achita cu cash, card sau telefon mobil.

“Extinderea parteneriatului cu Auchan Retail România la nivelul întregii reţele de staţii Petrom reprezintă un pas important în dezvoltarea brandului Petrom şi un reper în strategia noastră de a îmbunătăţi experienţa clienţilor noştri. Cu o singură oprire, clienţii noştri vor avea posibilitatea de a-şi face cumpărăturile, odată cu alimentarea cu carburanţi, economisind timp. Această abordare este unică şi inovatoare pe piaţa din România şi vine în întâmpinarea aşteptărilor consumatorului modern şi ale generaţiei tinere. Cu un program cotidian dinamic şi alert. Continuăm astfel povestea de succes şi ne consolidăm poziţia ca brandul cu cel mai bun raport calitate-preţ din retailul de carburanţi din România”, a anunţat Radu Căprău, membru al Directoratului OMV Petrom responsabil pentru activitatea Downstream Oil.

Proiectul nu este tocmai unul nou

Tandemul OMV Petrom – Auchan Retail România, a reprezentat un concept nou pentru piaţa din România. A început în anul 2017 în care au fost deschise magazine de proximitate MyAuchan în câteva staţii de distribuţie Petrom

“Vom remodela magazinele din staţiile Petrom pe parcursul mai multor ani pentru a oferi clienţilor un comerţ sub brandul MyAuchan. Progresiv, vom adăuga din ce în ce mai multe servicii de comerţ digital, în completarea serviciilor deja oferite de Petrom”, a afirmat Ionuţ Ardeleanu, director general Auchan Retail România.

Tags
Close