ActualitateStiri

Furnizorii și prestatorii de servicii, obligați să preia apelurile de la clienți în 5 minute

Advertisment

Veste bună pentru clienții din România. Furnizorii și prestatorii de servicii vor fi obligați să preia reclamațiile prin operator uman în cel mult 5 minute.

Furnizorii și prestatorii de servicii vor fi obligați să preia reclamațiile prin operator uman în cel mult 5 minute, prevede un proiect de lege aflat în dezbatere parlamentară, potrivit gândul.ro. În momentul de față, un reclamant/solicitant poate aștepta zeci de minute, uneori chiar ore, până este preluat de un operator.

Advertisment

Noua lege va modifica Ordonanţa de urgență a Guvernului nr. 49/2009, privind libertatea de stabilire a prestatorilor de servicii și libertatea de a furniza servicii în România.

Advertisment

Amenzile pentru nerespectarea acestui termen pot ajunge la 100.000 de lei, conform propunerii inițiatorului.

Este vorba de întreg sectorul IT&C – companii de telefonie, furnizori de servicii prin cablu, bănci, transporturi, spitale, executori judecătorești, întreaga administrație locală și centrală.

Advertisment
Advertisment