Stiri

Oana Zăvoranu o face PRAF! Gabriela Cristea, cea mai nouă victimă a „Queridei”: „Ea halește tot până…”

Oana Zăvoranu a ieșit la atac și de data aceasta o face praf pe Gabriela Cristea.

Advertisment

Când îşi ia liber de la afaceri, Oana Zăvoranu stă cu ochii pe vedetele autohtone şi este atentă la tot ce fac. Nu puține sunt dățile în care „Querida” a lansat acuzații dure la adresa unor personalități din România, din cauza brand-urilor pe care acestea aleg să le reprezinte. De data asta, a venit rândul Gabrielei Cristea să fie comentată de Oana Zăvoranu, care nu l-a iertat nici pe Tavi Clonda, soțul prezentatoarei TV.

Oana Zăvoranu, atac dur la adresa cuplului Tavi Clonda-Gabriela Cristea

Oana Zăvoranu a lansat o serie de ironii la adresa cuplului Gabriela Cristea – Tavi Clonda, după ce aceştia au publicat mai multe filmuleţe în care apar… mâncând. Deși mai multe vedete se filmează în asemenea ipostaze, Oana Zăvoranu susține că mâncarea pe care cei doi o consumă ar fi primită gratis, în schimbul reclamei pe care o fac localului.

Advertisment

„Nehaliții! Lupii mă! Moca… Vezi că te îneci, încet. Mănâncă, nu răbda, ca acasă! Vezi că ea halește tot până faci tu story”, a scris Oana Zăvoranu, în dreptul imaginilor cu Gabriela Cristea și Tavi Clonda.

Advertisment

Vedetele pe care Oana Zăvoranu le-a făcut praf

Pe lângă Gabriela Cristea și Tavi Clonda, Oana Zăvoranu a luat în vizor și alte vedete. Printre cele mai des întâlnite nume de pe pagina vedete se numără Oana Roman, care a primit o poreclă defăimătoare din partea „Queridei”. Alina Ceușan și Cristina Ich s-au sesizat la adresa vedetei și au ajuns chiar să o dea în judecată, din cauza acuzațiilor lansate la adresa lor în mediul online.

Nici Andreea Bănică nu a scăpat de ochiul critic al Oanei Zăvoranu. Vedeta susține că toate aceste vedete pe care ea le ironizează constant şi-au făcut o meserie din a promova branduri în mediul online, ele fiind plătite pentru promovare, aspect pe care omit să-l precizeze. Un alt lucru pe care Oana Zăvoranu îl reproşează influencerilor este faptul că, adesea, aceştia ar promova produse fără ca măcar să le testeze, păcălindu-şi, astfel, comunitatea.

Advertisment
Advertisment