Disney Plus a ajuns la 50 de milioane de abonați în 5 luni
Serviciul de streaming a înregistrat o creștere impresionanta. În contextul măsurilor de distanțare socială, tot mai multe persoane și-au ocupat timpul folosind Disney Plus.
Disney a fost lovit deosebit de puternic de pandemie, cu parcurile tematice închise și filmele amânate. Totodată, canalul ESPN a rămas fără sporturi live de difuzat.
Chiar și așa, compania o oferit miercuri o actualizare de succes a celei mai noi afaceri. Aceasta poate fi, de asemenea, construită special pentru plasarea în carantină: Disney plus.
Disney Plus are un succes neașteptat
Serviciul de streaming e foarte asemănător Netflix. El are 50 milioane de abonați plătiți în întreaga lume. Acesta e un număr impresionant pentru un produs care are doar cinci luni vechime. Înainte de lansarea sa în noiembrie, analiștii se așteptau ca Disney plus să ajungă tocmai în anul 2022 la 50 milioane de abonați.
Făcând o comparație, Hulu, deținut acum de Disney, are doar aproximativ 30 milioane de abonați după 13 de ani de funcționare. Hulu nu a fost încă introdus în străinătate. Principalul serviciu de streaming, Netflix, lansat în 2007, are aproximativ 167 milioane de abonați în întreaga lume.
Luna trecută, Disney a lansat serviciul în opt țări europene și India, funcționând în cadrul unui program de implementare stabilit anul trecut. Un reprezentant a declarat că Disney plus va sosi în Japonia și America Latină până la sfârșitul anului.
Analiștii declară că pandemia de coronavirus a ajutat cel mai probabil Disney plus să mențină abonații existenți și să atragă unii noi.
Serviciul de streaming, care oferă filme și emisiuni de la Disney, Marvel, Pixar, “Star Wars”, National Geographic și “Simpsons”, a beneficiat, de asemenea, de un cost lunar redus. Acesta e de 7 dolar pentru cei care plătesc prețul integral.
O ofertă exclusivă pentru Disney plus, producția “Mandalorian”, o serie “Star Wars”, a fost un succes de neimaginat. Acțiunile Disney au crescut miercuri cu aproximativ 7% în comerțul „after-hours”, datorita și numărului de abonați.
Covid-19 a afectat puternic compania
Disney a fost serios lovit de pandemia de coronavirus. Compania a pierdut aproximativ 70 miliarde de dolari la capitalizarea bursieră de la începutul lunii februarie. Astfel, acest nou serviciu de streaming vine la un moment ideal pentru a reuși să ajute compania.
Cu filmele, parcul tematic, producția televizată și afacerile cu mărfuri aflate în impas, Disney a fost nevoit să reducă salariile directorilor executivi cu până la 30%.
Mai mult decât atât, au fost anunțate măsuri chiar mai drastice pentru a trece cu bine de această perioadă. Astfel, începând din aprilie 19, compania va începe să renunțe la anumiți angajați.